Aj

Aj aj aj! Det är det enda jag kan säga just nu känns det som. Eller jag kan inte ens säga det. Jag tänker det! Det ekar i mitt huvud och har gjort sedan 2-tiden idag.
Käkleden var mer förändrad än vad jag/vi trodde och väldigt inflammerad, vilket sen ledde till kortison-spruta. Önskade att en mer erfaren hade gett mig den. La sprutan LITE fel, så hela ögat blev bedövat. Ofestligt värre! Men men.. Nu får jag inte prata, tugga någonting eller gapa stort på 2-3 dygn. Hur är det möjligt? Hur ska jag klara det? Jag som älskar att prata! Och varför är det så att varje gång jag får en kortison-spruta i käken och verkligen inte får prata, VILL prata konstant! Har alltid SÅÅ mycket att säga om ALLTING! :) Typiskt värre! Hehe!
Jag är dock glad att jag hann prata med min kära vän innan jag gick dit! Vi måste se oftare och prata oftare. Saknar dig!
Trots att jag ej kunnat prata så kom min bästa vän på besök ikväll! Åhh vad glad jag blev! Har inte träffats på 3 månader! Jag har suttit och försökt hålla en diskussion i normal takt med hjälp av datorn men det är INTE lätt. Hehehe. Åh vad jag har saknat dig! Älskar dig!
Imorgon bär det av mot Linköping igen. Seegt faktiskt:. Men men!

Kram kram till er!

Vill här visa den snyggaste tatueringen någonsin!
image14

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej :) Saknar dig med men snart syns vi igen, framför vår käta dator med saga labbar... Så du har labbat hemma du?! haha inte illa therése ;) Själv har jag inte gjort ett skit... men ska bli andra bullar nu! Hoppas resan har gått bra! Ses snart! kramis

2007-04-11 @ 15:57:14
URL: http://lillaem.bloggatris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0