Behöver en kram!

Fattar inte riktigt vart tiden försvinner?! Gör inget vettigt, men helt plötsligt så har det ändå gått över en vecka sedan jag skrev!
Förra söndagen va det skifte! Det va troligen den sista gången jag var på ett riktigt riktigt fylleslag, ensam nykter! Det va väldigt trevligt måste jag dock säga ändå! Vi åt väldigt god mat, lekte lekar, gycklade, skojade! Men sen började matkrigen.. Grädde, chokladpudding och sen kakel-lim! Vissas tröjor va sådär fräscha!
Jag trodde att jag hade ett helvete framför mig dagen efter så jag gick dit för att städa, men då hade ju dessa snälla städerskor gjort allting! (Oj, vad jag skämdes. Det var ju inte meningen!) Blev bara för mig och Lisa att ta bort massa gnutt och lite chokladpudding från väggarna!
Hade vårat första evenemang som nytt festeri i torsdags! Det va roligt! :) Grillning stod på agendan. Grymt kul att så många kom! Gycklandet kunde dock gått bättre.. Men som man säger: Träning ger färdighet! :)

Veckan har annars varit väldigt väldigt kämpig! Va ett bra tag sedan jag varit såhär sliten! Känner mig som en zombie. Helt apatisk! Sover, går på möten och går hem och sover igen (eller bara ligger och stirrar).
Åkte hemhem igår! Skönt att komma till västkusten. Det är vackert här. Lugnt. Tyst. Satt lite på altanen vid lunch idag och kollade ut mot havet. Jag längtar så till sommaren! Bara att få gå runt och inte göra någonting! Tänka på mig själv, ta hand om mig själv.. (Kommer jag troligen lyckas lika bra med då som nu... )
Hoppas även på Roskilde och Spanien! Men det tar jag senare! Inte nu! Massa annat innan...

Får se om jag drar tillbaka imorgon eller inte.. Morgondagens problem!
natti! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0