KAOS

(eftersom blogg.se slutade fungera inatt så blir detta inlägg som jag skrev inatt publicerat NU.)

Hehee, jag måste säga att jag faktiskt lyckades klara denna "motgången" väldigt väldigt bra! (en av mina dåliga sidor) Natalie höll även med mig att jag lyckades! :)
Är väldigt väldigt trött på att vara tyst nu kan jag lova! Har fuskat lite lite idag. Inte så lätt att gå på 2 möten och hålla käften!
Tjenare va jag tycker synd om folk som ska umgås med mig imorgon. Kommer tjöta hål i huvudet på dem. Hahhaa..
Är tillbaka i Linkan nu. Kom sent igår kväll. Det va en seg bilfärd. Killarna satt och pratade och sjöng och gud vet allt. Och ja kunde inte säga ett ord. Låg och läste modetidningar och lyssnade på musik! Jag försvinner verkligen till en annan värld när jag öppnar tex. Vogue eller Elle
Åhh alla dessa vackra kläder! Typ konstverk!
Åh vad jag ser fram emot helgen. Fint väder, lugnt, skönt, ska bara tänka på mig själv och vad jag vill. (frågan är om det går). Blivit bjuden till min kära vän och hans "fru" på fika! :D Ska bli mysigt! Vi ses för sällan!

Imorgon blir en HEL dag med mina kära Bambis! Tycker om er så! :) Om folk/ni inte har någonting för er imorgon, kan ni gärna ta vägarna förbi campus imorgon. Typ mellan 8-10, och 12:30-15! Kan inte avslöja mer! Men oj va mysigt det kommer vara!
Har dock JÄVLIGT ont nu. Gjort för mycket idag! Jag måste lära mig. Eller jag vet, men jag vill inte veta! Jag VILL göra allting! Som alla andra, utan problem! Vill leva ett "normalt" liv, hur "normalt" nu alla andra har det. Vill bara kunna göra allting som jag vill göra utan problem. Utan att det ska straffa sig i efterhand. Kommer dock troligen aldrig kunna bli så, men man kan väl alltid önska sig?
Fick reda på idag att Damien Rice ska spela på Peace & Love i Borlänge i sommar! Wihoo! Sjukt bra band kommer ju!
Först dit och en Roskilde? Det är frågan. Måste bestämma. Men om Damien kommer till Roskilde så blir det bara Roskilde. Känner att min kropp inte pallar båda! Men jag MÅSTE se Damien nästan! Jo faktiskt!

Nej nu ska jag försöka sova. Kram till er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0