Lördagens lista

Dagens outfit: Ljusa jeans från Tiger, svart långärmad topp från Carin Wester, brun Mulberry väska och svart/vita skor från Vagabond.
Dagens ros: Går till Josse! Tack för att du alltid finns här! Love u!
Dagens ris: Inte till mig iaf!
Dagens goda gärning: Va grillmästare!
Dagens humör: Ledsen, ångest, orolig!
Dagens händelse: Vårens första grillning med mina vänner!
Dagens låt:
Private Emotion - Ricky Martin & Meja
Dagens måltid: En god grön-sallad och grillad kyckling till. Vårens första grillning! :)
Dagens kämpe: Moi som faktiskt orkade med en hel kväll med mina kära vänner!
Dagens Per: Per för att han vann på ölspelet!
Dagens tv-program:
30 days!
Dagens tanke: Går till Emelie!
Dagens Therése: Går till mig själv!
Dagens duktiga: Inte jag iaf!
Dagens "som vanligt": Klädproblem. Vad ska jag ha på mig?!?!!
Dagens mess: "Vi är grymma!"
Dagens ?: Hungrig kl 02:19. Äta eller inte äta?
Dagens önskan: Snälla Vår, stanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0