Måndagens lista

Dagens outfit: Grå "Marilyn Monroe"-kjol från London, vitt linne från Filippa K, svarta leggings från NK, grön/brun randig cardigan från Junk & Luxe, svarta ballerinaskor från Vagabond.
Dagens ros: Till mig. Wihooo
Dagens ris: Till du som öppnade min torktumlare och lät mina jeans ligga där blöta!
Dagens goda gärning: Sysslar inte med sådant idag.
Dagens humör: Orolig, stressad och ledsen.
Dagens händelse: En Moccachino i solen efter föreläsningen.
Dagens låt:
Downtown train - Moneybrother!
Dagens måltid: Pasta med kyckling och någon improviserad sås!
Dagens dryck: Moccachino
Dagens kämpe: Moi, för allt jag gjort idag!
Dagens Per: Per för att han varit och tränat idag!
Dagens tv-program:
Greys Anatomy! Lika bra varje gång!
Dagens tanke: Går till mig själv!
Dagens Therése: Går till mig själv!
Dagens duktiga: Moi! Tog mig till föreläsningen!
Dagens "som vanligt": 'Måste' framför 'vill'...
Dagens mess: "God natt, försök drömma söta drömmar, trots filmen!" (från en vän efter att jag sett en hemsk film innan jag skulle sova!)
Dagens ?: Måste eller vill jag?
Dagens önskan: SNÄLLA 3AN FUNGERA!
Dagens bild: Bestämde mig nu för att visa en bild varje dag! Med en lite beskrivning! :) Åsa och jag Spanien för 2 år sedan precisimage6! Roligt vi hade!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Men jag ÄR intresserad av vad du har på dig varje dag och jag är övertygad om att din blogg också snart har 30000 besökare varje dag! :D

Kram

2007-04-03 @ 01:28:32
Postat av: Emelie

Heej :) inte visst väl jag att du hade en blogg haha sånt måste du väl säga ;) Kul att läsa! Hoppas du får en toppen påsk och snart kommer våra kära hem :D kramis på dig vännen!

2007-04-03 @ 21:26:28
URL: http://lillaem.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0