Onsdagens lista

 

Dagens outfit: Svart t-shirt från Tiger, ljus blå jeans från Lee, jacka från Pour.
Dagens ros: Till Bambi!
Dagens ris: Inte till mig iaf.
Dagens humör: Orolig, ledsen, stressad, men även glad.
Dagens låt:
Givin it up - Josh Rouse
Dagens måltid: Fantastiskt god kyckling i ugnen, med en god sås och ris till.
Dagens kämpe: Trots denna otroliga trötthet så har jag ändå tagit mig igenom hela dagen!
Dagens Per: Per för att han jobbar idag!
Dagens tv-program:
Greys Anatomy!
Dagens tanke: Går till Emelie som har en låååång resa hem till Sundsvall idag :)
Dagens Therése: Går till mig själv!
Dagens duktiga: Lagat fantastiskt god middag idag!
Dagens "som vanligt": Stressar upp mig för ingenting! :)
Dagens ?: Vad ska jag köpa då?
Dagens önskan: Bli varmare ute!
Dagens bild: Förfest i januari. Lisa, Sally, moi och Mimi!

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0