Poff...

Måndag lunch! Helt otroligt vad en helg går fort. Har ju inte ens gjort något vettigt.
Igår var ingen bra dag. Trött, hängig och allmänt irriterad. Mina föräldrar och syster åkte ner till mormor för att äta påskmiddag. Jag orkade inte följa med. Orkar inte sitta och försöka vara trevlig när jag inte har någon kraft för det! Somnade i soffan tillsammans med min katt hela eftermiddagen. Det var så skönt. Vaknade dock av att min mobil ringde. Att jag glömt stänga av ljudet. Typiskt.
Satt faktiskt och programmerade i ett par timmar. Riktigt imponerad över mig själv. Hehee. Men jag hade inte klarat det utan Fredriks hjälp! Tack! Så duktig på att förklara! :) Va faktiskt lite roligt! Frågan är väl bara hur det ska gå att göra det där jävla spelet. Men det är inte dagens problem!

Skulle ha haft pensionärs-afton igår kväll. Köpt bingolotter, tänkt dricka kaffe och äta kanelkrans! :) Men tjenare va segt det var att spela då! Jag satt i en timma och sen orkade jag inte mer.
Tog dock ett bra tag innan jag somnade. Alla dessa tankar som snurrar. Varför slutar de aldrig? Varför jagar de mig? Önskade bara att jag imorgon (eller någon dag iaf) vaknar upp och allting är bra! Jag vet att det inte är möjligt. Måste ju ta tag i saker och ting. Måste ta reda på vad som får mig att må bra, och vad som gör att jag mår sämre.
Nej nu blir det film i soffan!
kram kram

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0