Slut på listorna...

Jag har nu bestämt mig för att sluta med dessa listorna. Sjukt jobbigt kan jag informera er om!
Men festliga har de varit. Kanske tar tillbaka de någon dag då jag inte har något bättre för mig!
Dagen har varit seg. Satt och labbade från kl 8-12 idag. Tjenare va trötta vi va allihopa. Lotta, Stina och jag satt nästan bara och stirrade på skrämen! Ville bara få "påsklov". Ingen längre ledighet direkt, men alltid något! Slíppa tänka på den där jävla programmeringen.
Legat och halvsovit hela eftermiddagen och kvällen. Kollat massa Lost och Prison Break. Ohh va spännande och OJ va snygg Michael Scofield är!
Blev en fantastiskt god improviserad kyckling med pasta till lunch. I still got it in me!. Brann för att laga mat för några år sedan. Och baka! Men verkligen tappat orken och suget. Men men, idag så blev det mat iaf! :)
Dagens klädval kunde ha varit mer igenomtänkt :P Många olika stilar som blandades. Slitna Tiger jeans, min nya styrelsetröja, en guld/svart sjal om halsen och en grön cardigan. Hahhaa. Men orka! Inte idag faktiskt!
Drar hemhem imorgon! Det ska bli skönt! Bara ta det lugnt och träffa vänner! Hoppas på fint väder så att man kan ligga ute på altanen hela dagarna! Känna att våren är här och att sommaren snart är kommen!
Nej, nu blir det Navy CIS och sen sova! :)
Natti natti kära ni!

En festlig bild på Rybing i det fina vårvädret förra veckan!
image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0