Snart frukost..

Precis vaknat!
Fast jag har inte sovit så jätte bra inatt! Vaknat mängder av gånger, drömt konstiga saker.
Min lägenhet ser förjävlig ut.
Kläder överallt, papper, väskor, tidningar, böcker! Rörigt, kaos! Precis som mitt liv!
Gårdagen började bra, men slutade sämre. Fikade hela eftermiddagen! Emelie, Mimi, David, Ludde, Fredric! Jätte mysigt!
Köpt ny mobil igår! WIHO! Skönt att bli av med min gamla som bara bråkar och bråkar. Dock svårt att bya märke. Vet inte riktigt hur den fungerar än, men den är väldigt väldigt snygg iaf :) Per säger att det är det som räknas! Gör ingenting om den inte funkar, bara den är snygg! Hehe!
Natta kommer över om en stund med nybakade scones till frukost! Mmm, va gott!
Ska nog försöka få lite ordning här innan!

ciao!

(här är en sjukt rolig bild på mig och Stina. Om ni undrar vad vi håller på med, så är vi dinosaurier! :) )
image12

Kommentarer
Postat av: Jocke...

HAHA nää men ni är nog kaniner!!

2007-04-24 @ 18:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0