Sol

Vad jag bara älskar solen. Och värmen. Och ljuset som kommer med solen!
Varit fint väder hela helgen faktiskt. Idag va det till och med 22 grader varmt. UNDERBART!
Fattar inte riktigt vart tiden försvinner någonstans. Hinner dock inte med allt som jag önskas hinna med.
Men denna helgen har varit väldigt lugn.

I fredags så hade vi vår underbara kram-dag. 2 timmars kramade blev det och 68 stycken kramar för min del! Va mysigt! :) Fast jag tyckte att det var förvånansvärt många som sa nej. Hur kan man tacka nej till en kram? Hur tråkig och torr och sur är man inte då?
Insåg att jag faktiskt kunde använda mitt utseende (hur snygg nu jag egentligen är..) för att få kramar av snygga killar. Hhehe, gick riktigt bra!
Sen blev det mys med festeriet resten av dagen. Möten och mys! Ni är så söta och underbara alla! Sen blev det en kort sväng till the flame. Va väl sådär.. Men det va kul att så många vänner va där! :) Alla är underbara! Dock dålig musik som vanligt!

Idag har jag varit sliten. Vet inte riktigt varför. Har ju inte gjort någonting speciellt i helgen. Varit ute i solen nästan hela dagen. Låg först ute på en sarong och halvsov.
Drog sen till Campus och hängde lite med Joel och Fredrik.
Träffade där Fredric som jag ej träffat på länge!
Sen blev det inlines med Natta. Åhh va skönt det va! Va ute kanske 40 minuter. Ska nog försöka komma ut några gånger i veckan. Bara om det är fint väder så klart, men men! Alltid något! Skönt att komma ut och rensa tankarna. Även om jag inte riktigt vet vad jag tänker på. Vad som snurrar i mitt huvud. Önskade att allting som jag kände och som finns i mig bara kunde komma fram. Så att jag slapp gå i ovisheten. Fast frågan är om jag vill veta allting? Det är en sak som verkligen skrämmer mig. Allting som finns inne i mig. Kanske inte klarar att möta det. Kanske inte redo än? Ja det är väl ingenting som man verkligen verkligen kan veta, förrän man gjort det?

Nej detta blir allt för mig idag. Natti natti. kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0