Tisdagens lista

Dagens outfit: Blå jeans från Wrangler, vitt linne från Lindeberg, svart skjorta från Tiger och vita skor från Converse.
Dagens ros: Till min vän Emelie!
Dagens humör: Orolig, ledsen men även förväntansfull.
Dagens händelse: Väntan på min älskling!
Dagens låt:
Older Chests - Damien Rice
Dagens måltid: En tallrik fil och en macka.
Dagens kämpe: Emelie och jag! :) Programmering säger jag bara!
Dagens Per: Per för att han besökte oss på campus idag!
Dagens tv-program:
House!
Dagens tanke: Går till min älskling!
Dagens Therése: Går till mig själv!
Dagens duktiga: Moi! Skrivit ett gyckel till vårat älskade festeri. (har dock inte sagt att det är bra)
Dagens besvikelse: Min nya tröja va för stooor.
Dagens ?: Rätt eller fel?
Dagens önskan: Snälla kom hem!
Dagens citat: "Du är en mystisk flicka Therése!"image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0