Världens sämsta tv-serie

Fashion House. Va fan är det för jävla serie! Tjenare va dålig. Har trots detta plågat mig igenom ett helt avsnitt nu! Hehee.
Igår kom det dåliga vädret hit. Usch. Kallt, grått, regn. Jag som trodde att sommaren va påväg. Våren va här! Kunde ha kjol, sandaler och massa somriga kläder! Tji fick jag!
Trots kylan va vi (ett gäng) på Skåland och lekte. Hehe, det va festligt! Skönt att komma ut.
Är så trött idag. Nyss varit hos läkaren. Skulle träffat Emelie på fika, men hon känner sig krasslig. Stackarn! Hoppas hon mår bättre snart!
Några ska ut ikväll, men jag tror inte att jag orkar. Hade tänkt åka hemhem, men det blir inte så! Tar det nästa helg istället. Då kan jag dra med gott samvete. Men det är ju valborg. Jaja, det är ingenting som behöver bestämmas idag! :)
Nä, jag ska försöka få lite ordning här nu! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0