hemfärd?

Ett år har nu gått. Det är helt otroligt. Skrämmande fort.
Imorgon bär det av till Västkusten. Ska bli kul att träffa vänner, umgås med familjen, leka med min katt, slippa laga mat (för det gör jag juh så ofta annars?)...
Kommer sakna Fredric otroligt mycket, men förhoppningsvis kommer vi kunna ses mycket :)

Småsaker bokas in hemma och svisch så har man ingen ledig tid över :) nästa vecka ska jag till odontologen, sen till tandläkaren och dra en visdomstand (aj) och sen är det midsommar. Har ingen som helst aning om vad jag ska göra, men ja ska höra mig runt lite granna när jag kommer hem..

Nej nu ska jag zappa lite på tvn och sen försöka ta tag i packandet.. puss å kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0