lista

PERSONLIGT

 

vad heter du: Therése
vart bor du: I Linkan
hur lång är du: 1,64
ögonfärg: grön-blå-grå
hårfärg: mörkt


SENASTE PERSON SOM

 

du sov i samma säng som: Fredric :)
du pratade med: Lisa
du gick på bio med: Shit, det kommer jag faktiskt inte ihåg.
du gick på stan med: Måste nog vara Lisa, Per, Barra, Mannerhagen och Dick.
som såg dig gråta: Fredric..
skällde på dig: Kan jag inte alls komma på någon..


HAR DU NÅGONSIN

 

sagt ?jag älskar dig? och menat det: Verkligen
bråkat med ditt husdjur: Hm, ja det har vi :)
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej, jag drömmer på tok för konstiga saker för att de ska hända..
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Oj, det tror jag nog.
är du ensam nu: Yes, tomt i min lya!
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Väldigt ofta..
vill du gifta dig: Ja
vill du ha barn: Absolut!


EXTRA STUFF

 

vem är din bästa vän: Natha, Fia och Manne..
vad är du mest rädd för: Att bli ensam
vilka kläder sover du i: trosor
vart vill du gifta dig: i kyrkan eller ute i någon fin trädgård
vem hatar du verkligen: ingen
kör du bil: yes
har du ett jobb: nix
gillar du att ha folk omkring dig: ja jag tycker inte om att vara ensam.
är du ett hälsofreak: nnaaaeeeiii, inte direkt!
har du någon tatuering: nej men troligen senare i sommar..
har du någon piercing: nej

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU

 

gråtit: Mmm..
köpt någonting: nä :(
varit sjuk: jupp..
sjungit: yes, men bara när jag är ensam..
sagt ?jag älskar dig?: Ja
velat säga till några att du älskar dem: De gånger jag velat säga det har jag sagt det..
träffat någon ny: ja, någon vän till en vän idag.
saknat någon: ja
kramat någon: ja
kysst någon: ja


VILKEN

 

tidning läser du: GP och Dagens Industri på sommaren.
buss åker du oftast: Röd Express
frisyr har du: långt, rakt och väldigt tråkigt..
dag fyller du år: 7 november..

 

SENASTE


film du såg: I, Robot i söndags då den gick på tv.
sak du stal: sysslar inte med sådant..
mat du åt: tacos igår kväll!
gången du åt en 7-eleven korv: aldrig hänt..

 

Tio första:

 

Första bästa kompis: Malin
Första bil: Saab 9-5
Första killen: Anton
Första husdjur: Vandrande pinne! hehehe
Första semester: Hm, italien eller spanien tror jag.
Första jobb: Restaurang i Skåne.
Första köpta skiva: Magnus Uggla.
Första riktiga kärlek: Vet inte..
Första piercing: i öronen när jag var hm.. 13 kanske?
Första konsert: Iron Maiden 1995 :D


Åtta har du nånsin:

 

Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja
Blivit arresterad?: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet?: Hm.. Kanske?
Fått ditt hjärta krossat?: Usch ja..
Sagt att du älskar någon utan att mena det?: Nä..
Haft ett one night stand?: Nej
Busringt till nån?: Ja


Sex saker du gjort idag:


1. varit på möte
2. solat
3. umgåtts med några vänner
4. slappat
5. funderat på saker..
6. jobbat på SommarX

 

Tre val:

 

Svart eller vit?: svart
Sommar eller vinter?: Sommar
Choklad eller chips?: choklad

 


Hehehe... Tack Emelie! :) Nej nu ska jag försöka sova! Dock inte så lätt när det är ljust ute.. Natti.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0