sommar

Ledigheten har börjat och jag är redan lite smått uttråkad. Varit kanon väder hela helgen och försökt vara ute så mycket som möjligt! Men jag tröttnar ganska fort om jag inte gör någonting. Kan inte bara ligga och njuta..
Igår va Charlotte, Fredric och jag i Motala och kollade när pappa cyklade Vätternrundan. Va duktig han va! :)
Åt god middag hos farmor och farfar, satt och drack gott på en uteservering. Det var en toppen söndag!

Imorgon tror jag det blir bio. Har ju inte sett "Pirates.." än.. Förväntar mig inget, men jag vill ändå se den!

Nä, nu ska jag fortsätta zappa på tvn. För det är ju så roligt!!!! puss hej

Lite bilder från SommarZ förra veckan..


Tove och Lotta.


Kenny


Lisp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0