västkusten

så va man här då! Det är så tyst och lugnt här. Allting bara släpper så fort jag kommer hem hit! Jätte konstigt, men samtidigt skönt!
Knappt gjort någonting idag.. Hur skönt som helst!
Imorgon bär det av ner till Falkenberg. Träffa moster, kusin och mormor. (Ner för att dra visdomstand..)
Försökt få en klipp och färg-tid hos min frisör innan midsommar, men jag vet inte riktigt om jag lyckats än. Han skulle försöka senarelägga sin resa på onsdag för att klämma in mig där! Hoppas det går! Behöver verkligen fixa håret!
Midsommar är fortfarande ett stort ?. Har verkligen ingen aning, som vanligt.. Orka med det!

Orka med detta! puss hej

2 fina bilder från skiftet i april!


KrogVet + KrogX


KrogVet


Kommentarer
Postat av: Jocke

HAHA snygga benvärmare;)

2007-06-19 @ 11:44:42
Postat av: tess

jag vet :) de är sjukt varma kan ja lova.. hahhaa

2007-06-21 @ 12:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0