Fredagens lista

Dagens outfit: Svarta jeans från Acne, ett vit/svart randigt linne från Filippa K, en jeans skjorta från Acne och skor från Nike.
Dagens ros: Till Lina! Du är stark!
Dagens ris: Till mig själv. Har säkert gjort ngt för att förtjäna den
Dagens goda gärning: Lekt chaufför ikväll.
Dagens humör: Stressad och arg.
Dagens händelse: Lunch med min vän Manne!
Dagens låt:
Desperado - Johnny Cash
Dagens måltid: Tapas.
Dagens kämpe: Moi, som stod ut med DIG!
Dagens Per: Per för att han åt smörgåstårta idag!
Dagens tv-program:
Lets dance.
Dagens Therése: Går till mig själv!
Dagens duktiga: Moi, för att jag ens tog mig upp!
Dagens besvikelse: Att jag inte orkade träffa Lina ikväll.. Sorry
Dagens önskan: JAG VILL SOVA!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0