Fredagens lista

Dagens outfit: En jeans penn-kjol från Lindeberg, vit t-shirt från Filippa K och rosa loafers från Lacost!.
Dagens ros: Till AT som hjälpte mig och Lina! :)
Dagens ris: Inte till mig iaf!
Dagens goda gärning: Sysslar inte med sådant!
Dagens humör: Ledsen, ångest.
Dagens händelse: En härlig vårdag med min kära vän Lina!
Dagens låt: Beep - PCD
Dagens måltid: Fantastisk god sallad och pizza.
Dagens kämpe: Lina!
Dagens Per: Per för att han va full, från kvällen innan, kl 14:00 idag!
Dagens tv-program:
Lets Dance-finalen!
Dagens tanke: Går till min vän Lina som är/var här på besök!!
Dagens Therése: Går till mig själv.
Dagens duktiga: Jag. Lärt mig kasta frisbee!
Dagens besvikelse: Att så få kom till Trädgårdsföreningen.
Dagens ?: Varför drömmer jag alla dessa mardrömmar?
Dagens önskan: Att ledigheten ska fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0