Lördagens lista

Dagens outfit: Svarta jeans från Acne, svart Misfits t-shirt, svart cardigan från Filippa K, vita Converse.
Dagens ros: Till mina föräldrar
Dagens ris: Till mig själv. Har säkert gjort ngt för att förtjäna den
Dagens goda gärning: Finns här.
Dagens humör: Trött, irriterad och sur.
Dagens händelse: Flera saker faktiskt. Fikat med både Lina och Hanna. + "terapi-samtal" med min kära kusin. TACK!
Dagens låt:
Good people - Jack Johnson.
Dagens måltid: Fisk med potatis och rödvinssås.
Dagens kämpe: Lina!
Dagens Per: Per för att... jag vet faktiskt inte!
Dagens tanke: Går till Hanna!
Dagens Therése: Går till mig själv!
Dagens duktiga: Går till Zeke.
Dagens besvikelse: Jeansen va inte snygga!
Dagens mess: "Du är smart!"
Dagens ?: Köpa eller inte köpa?
Dagens önskan: Snälla finns i min storlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0