Måndagens lista

Dagens outfit: En guldig klänning från HM, svarta tights från TopShop, svarta stövlar från Replay
Dagens ros: Tll mig själv. Varför vet jag inte, men självklart så förtjänar jag dagens ros.
Dagens ris: Svenska vädret
Dagens goda gärning: Sånt sysslar inte jag med... Eller inte hunnit någon idag iaf!
Dagens humör: Neutralläge men extra trött
Dagens händelse: Träningen kanske? Ja, träningen.
Dagens träningslåt: Sexy Back- Justin Timberlake!
Dagens uttryck: Tjenaremoss
Dagens måltid: God kyckling gryta med ris.

Kommentarer
Postat av: Jocke On The Rocks

Hey hey. hehe fasen du har ett fullspäckatschema!?
puss, kram vännen o ha en bra dag

2007-03-20 @ 10:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0