Måndagens lista

Dagens outfit: Blå jeans från Diesel, gul t-shirt med tryck från Spanien, grön kofta från London, vita Converse, svart /grå vårjacka från Pour.
Dagens ros: Går till alla som står ut med mig!
Dagens ris: Till mig själv. Har säkert gjort ngt för att förtjäna den
Dagens goda gärning: Hmm.. Sysslar inte med sådant!.
Dagens humör: Trött och irriterad.
Dagens händelse: Gyckel-träning med Bambi!
Dagens låt: Grace Kelly - Mika
Dagens måltid: En baguette och en coca-cola.
Dagens kämpe: Alla duktiga som har suttit och pluggat sååå flitigt hela dagen!
Dagens Per: Ja jag vet faktiskt inte riktigt...
Dagens tv-program:
Navy CIS
Dagens tanke: Går till min far! Tack!
Dagens Therése: Går till mig själv!
Dagens duktiga: Moi! (Massa möten)
Dagens besvikelse: Moi! Inget plugg! (men jag mår skit, så det kanske är okej ändå?)
Dagens "som vanligt": Mat? Nej!
Dagens ?: Bära eller brista?
Dagens !: Brista!
Dagens klokaste: Min kära far!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0