Onsdagens lista

Dagens outfit: Svarta träningsbyxor från Adidas, svart tränings topp från Adidas och vita träningsskor från Nike. (Eftersom jag inte gick upp förrän 19:30 idag och åkte till träningen då så är det min outfit :))
Dagens ros: Till min kära vän Lina!
Dagens ris: Till mig själv. Har säkert gjort ngt för att förtjäna den
Dagens goda gärning: Sysslar inte med sådant!
Dagens humör: Trött och otroligt stressad.
Dagens händelse: Allt festligt prat på vårat FINA forum :)
Dagens träningslåt:
Don't stop me now - Queen
Dagens uttryck: Gört!
Dagens måltid: En banan och en flaska vatten.
Dagens modigaste: Går till mig. Jag vågade. Och TACK vännen! Love you
Dagens kämpe: Alla som kämpar för tentorna! Kommer gå bra. Jag tror på er! :)
Dagens Per: Per för att han inte lyckades med att koka ris idag!
Dagens maskot för Per: Tvättbjörnar!
Dagens tv-program:
Fråga Olle är tillbaka! (fast det va INGENTING att hurra för, men han är snygg :P)
Dagens tanke: Går till Oscar. Sörjer med dig!
Dagens Therése: Går till mig själv!
Dagens önskan: Jag vill SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0