Söndagens lista

Dagens outfit: Blå jeans från Filippa K, svart långärmad tröja från Filippa K och en svart lång kofta från Pour!.
Dagens ros: Går till Lina!
Dagens ris: Till mig själv. Har säkert gjort ngt för att förtjäna den
Dagens goda gärning: Sysslar inte med sådant.
Dagens humör: Stressad och trött.
Dagens händelse: Samtal med min kära kusin idag med. Tack igen!
Dagens låt:
9 crimes - Damien Rice
Dagens kämpe: Jag som faktiskt tog mig tillbaka till Linköping!
Dagens Per: Per för att han jobbat idag?
Dagens film:
Bambi 2 tillsammans med min 5 åriga kusin!
Dagens tanke: Går till Lina. Du är underbar! Glöm inte det!
Dagens Therése: Går till mig själv!
Dagens duktiga: Lisa som har kämpat med våra overaller!
Dagens besvikelse: Lämna västkusten TIDIGT!
Dagens miss: Att det är våffeldagen idag!
Dagens mess: "Jag förstår inte! Jag vill inte göra det här! Ta mig härifrån! Kram!" (Lotta, som satt och pluggade inför vår Logik-tenta!)
Dagens GRATTIS: Till Pär som fyller 20! WIHOO! Grattis
Dagens ?: Kan tiden gå liiiite snabbare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0