Tisdagens lista

Dagens outfit: Mörkblåa jeans från Filippa K, grå tröj/klänning från Pour, blått paljett skärp från London, vita convers.
Dagens ros: Till Bambi som kämpat så bra med allt gnuttande! :)
Dagens ris: Till mig själv. Har säkert gjort ngt för att förtjäna den
Dagens goda gärning: Bokade in min bil för service om några veckor! Dagens goda gärning till mig själv. (om det nu är möjligt?)
Dagens humör: Oroande lugn, men ledsen i ögat.
Dagens händelse: Fika med min kära vän!
Dagens låt:
Better togehter - Jack Johnson
Dagens citat: "VEM ÄR DET FÖR FAN????????????" (hehheheh)
Dagens måltid: En jalla, en kopp te och en ost-macka.
Dagens tystnad: Från mig själv. Önskade jag hade talat om allt för dig!
Dagens kämpe: Alla som kämpar för tentorna! Kommer gå bra. Jag tror på er! :)
Dagens Per: Per för hans otroliga kämpande på matchen idag!
Dagens maskot för Per: Tvättbjörnar!
Dagens tv-program:
House. Jag vill ha dig som läkare!
Dagens tanke: Går till Lina!
Dagens Therése: Går till mig själv!
Dagens maskot: Kräx
Dagens samtalsbytare: MOI!
Dagens gnutt hamnade: I Rybiggios öra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0