Torsdagens lista

Dagens outfit: Svart långärmad topp från Filippa K, mörkblå jeans hängsle klänning från Tiger Of Sweden, svarta leggings från NK, grå knästrumpor från NK, svarta skor från Replay.
Dagens ros: Till mig, från min vän!
Dagens ris: Till mig själv. Har säkert gjort ngt för att förtjäna den
Dagens goda gärning: Tog mig till en brevlåda och postade ett brev åt en vän.
Dagens humör: Orolig, stressad och ledsen.
Dagens händelse: Skrivit testamente tillsammans med Lisa. Det va festligt värre!
Dagens låt:
What I deserve - Her Majesty
Dagens måltid: En tallrik fil och två mackor.
Dagens kämpe: Moi, som faktiskt tog mig till campus trots denna hemska dag!
Dagens Per: Per för att han bangade utgång idag!
Dagens tv-program:
Sex And The City!
Dagens tanke: Går till min mor som missade sin klipptid. Eller Johan hade bokat fel rättare sagt! Dumma Johan!
Dagens Therése: Går till mig själv!
Dagens duktiga: Moi! Skrivit ett gyckel till vårat älskade festeri. (har dock inte sagt att det är bra)
Dagens besvikelse: Moi igen! Orkade INTE psykologbesöket idag!
Dagens "som vanligt": Jag har packat kläder för två veckor, trots att jag ska vara borta i två nättern. Som vanligt alltså :)
Dagens mess: " " (ett helt tomt alltså...)
Dagens GRATTIS: Till Viktor som tog körkort idag :)
Dagens ?: Linköping, Uppsala eller Göteborg på valborg?
Dagens önskan: Att allt va BRA!

Får ni se en söt bild på min lilla katt!
image5

Kommentarer
Postat av: Tess

Nej men din katt ser precis ut som min katt (men hon finns inte lämre) Jätte söt!

2007-03-23 @ 13:45:55
URL: http://azaleatess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0