Torsdagens lista

Dagens outfit: Vitt linne från Filippa K, svart t-shirt från Filippa K, min älskade festerist-overall, vita Converse.
Dagens ros: Till KrogX som fixade en liten invigning för oss!
Dagens ris: Till mig själv. Har säkert gjort ngt för att förtjäna den
Dagens goda gärning: Sysslar inte med sådant!
Dagens humör: Ledsen, irriterad, ångest!
Dagens trista: Krogvet som ställde in vår invigning 1,5 timma innan start!
Dagens citat: "Ni är så tråkiga allihopa. Om jag vill sova på en cykel så kan jag väl få det?!"
Dagens uttryck: "Oupsi"
Dagens låt: Hiphopper - Thomas Rusaik
Dagens måltid: Donken med Bambi.
Dagens kämpe: Moi, gick till tentan!
Dagens Per: Per för att han att så sjukt länge på tentan idag!
Dagens tv-program:
Desperate housewifes!
Dagens tanke: Går till Natta som äntligen kommit hem från Madrid men är sjuk!
Dagens Therése: Går till mig själv.
Dagens duktiga: Jag. Tagit hand om mina kära Bambis.
Dagens besvikelse: Jag. Tenta helvete! (behöver jag säga mer?)
Dagens mess: "Det gör inget gumman! Du är inte sämst, du är bäst av alla! Du klarar av att kämpa mot mycket hårdare saker än någon annan! Fortsätt med det! Älskar dig!"
Dagens GRATTIS: Till alla som lyckades bra på tentan idag.. Och alla ni andra med!
Dagens ?: Varför får jag inte sova?
Dagens önskan: Att det ska bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0