Besök av Natha

I fredags kom min älskade vän Natha hit! Det var så underbart att se henne! Inte träffat henne på så himla lång tid!
SOF hade byggfest som vi gick på. Kändes lite festivalsaktigt! :) Grillning, öl, musik, massa festliga människor!
Drog sedan till vår kära vän Manne för att hälsa på lite kort! Sen bar det av hemåt igen för att svida om till toga. Hahaa, va roligt vi hade det när vi försökte knyta lakanen om oss!
Hade en toppen kväll på Kårallen! Roligt att få visa Natha allting som jag är med om här, presentera henne för mina vänner och allt sådant! Vi dansade som bara den och hoppade massa i hoppborgen. Tur att man har lite kontakter så att man får gå före i kön och hoppa själva! :D Tack Fredric! Hehee!
På lördagen så låg jag ute på en filt med folk och kollade på Elinpiaden! Oj va roligt det verkade att vara med och springa runt! Bra musik, festliga människor, god kaka satt vi och åt på!
På kvällen blev det en god middag och sen en liten sväng på NH!
Söndagen bestod av festeristutbildning för min del. Suck va tråkigt det var! Jätte tråkigt när Natha åkte tillbaka! Önskar att hon kunde flytta upp hit! :)
Trött trött trött är jag idag. Blivit sjukskriven heltid nu. Läkaren ansåg att jag inte är stabil och bra nog för att gå i plugget alls. Trist, men samtidigt vad jag behöver! Till hösten ska jag komma tillbaka bättre än någonsin!

Nä, nu blir det greys! MASSA möten imorgon!

kramar


Jag och Natha på byggfesten!


Lisp freestylar lite!


Natha och Jonathan påväg i toga.


Ludde, jag och Johanna!

Kommentarer
Postat av: johannes

roligt med bilderna!

2007-05-08 @ 22:51:51
Postat av: Jocke Apa

Ah grymt..har ni haft ett toga-party!!:)

2007-05-22 @ 01:41:44
URL: http://toomuchlove.blogg.se
Postat av: Tessan

Ja toga-partyt va GRYMT! :) Hoppa hoppborg och allt sånt :)

2007-05-23 @ 13:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0