pimpad hund

Vet inte vart denna dagen har tagit vägen någonstans! Känt mig bakis som bara den hela dagen, men jag drack ingenting igår!
Kom lagom från Götet till Linkan vid 9. Utgång vid halv 12. Sprang runt och dansade och hälsade på folk hela kvällen! Massa roliga och festliga människor va ute. Några läkare lärde mig deras "coola" dance-moves, hade deep-talk med 3 stycken vänner om kärlek, fick höra komplimangerna: "Va bra du dansar" och "Du är jävligt snygg och det måste du ju veta om!", fick höra att pimpandet av hunden var väldigt uppskattat! :)
image14

Vädret har inte varit så fint idag! Annars hade jag velat ligga ute i gräset och bara slappat! Hoppas att det varma och fina vädret kommer tillbaka i dagarna! Så jag kan ha klänning på mig och inte frysa! :)

Tack för kramen vid stängning! Precis vad jag behövde!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0