Äntligen fredag

Vart tog gårdagen vägen? Gick och la mig för att vila igår em och somnade så gott. Vaknade dock inte förrän 3,5 timma senare. Men oj va det var värt!
Lagade då god mat tillsammans med Fredric som nyss kommit hem..
Vid halv 12 bestämde vi oss för att titta förbi DÖMD iaf.. Jag är både glad och arg över att vi gjorde det..
Det var riktigt riktigt najs. D-Group hade gjort allting så sjukt bra!! Riktigt stolt över dem :P Och tänk så underhållande det var att kolla på 900-1200 fulla studenter sjunga med till Mora Träsk :P hahaa.. Det var verkligen riktigt riktigt roligt..
Gick kanske hem vi 2. Sen hade jag så ont att jag inte somnade förrän vid 7 imorse.. Inte det roligaste vill jag lova.. Låg i duschen kanske i 1,5 timma för att försöka mjuka upp kroppen, men ingenting hjälpte...

Varit vaken nu i över 1 timma, för Fredric gick upp för att bege sig till föreläsning.. Ska lägga mig och försöka somna om en stund till.. inte så himla pigg efter 2 timmars sömn vill jag lova.

Hoppas ni hade en trevlig torsdags kväll igår, och att ni får en bra start på fredagen! :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0