De ELINpiska spelen

Har haft en helt underbar dag ute vid Vallamassivet. Suttit i en brassestol i 3 timmar och bara kollat på folk. På alla tävlingar. Hejat på "inklusive Thomas".. :) Jätte roligt! Kul att träffa Fredrics föräldrar igen också.
Har nu duschat och fixat håret.. Ska sminka mig och klä på mig bara. Väntar på att Fredric ska komma hem. Borde väl komma inom en halvtimma iaf.
Vet inte om jag ska ha leggings eller hela strumpbyxor på mig ikväll. Tänkte kolla vad Fredric tycker när han kommer hem. =)

Här kommer några bilder från tidigare idag.

Natta, Reggi, Sandra och Thomas

Thomas



Fish-fight

Mitt hjärta och jag

Hoppas att ni alla får en underbar lördags kväll! kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0