frånvaro..

Jag ber om ursäkt för min frånvaro här igår och idag. inte direkt varit så fit for fight.

Lördagskvällen var trevlig. Var väldigt god mat på sittningen och Björn Gustavsson var så söt så =) Vi begav oss hemåt vid 12. Det är jag riktigt glad för faktiskt. Var redan då sliten. Fredric somnade direkt när han la sig ner i sängen, sötnosen. Helt utmattad..

Igår så kom Fredrics föräldrar, bror och vän förbi på fika innan de åkte hemåt. Sen låg jag och sov hela eftermiddagen. Väldigt väldigt skönt. Skönt att sen få ha en lugn och skön kväll med min älskling. Vi käkade pizza och kollade film. Lugnt och skönt!

Var på sjukhuset imorse. Träffade Nina från teamet. Hon var jätte trevlig och allting flöt på bra, men det var även ett kämpigt möte.. Somnade när jag kom hem och sov igenom hela eftermiddagen. Pratade med min läkare i eftermiddags också.. Förnyat receptet och påbörjat medicinering igen. Ska träffa arbetsterapeuten på onsdag.

Ensam hemma ikväll. Blir att bädda ner mig sängen och sen zappa tv. Ha en toppen kväll allihopa! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0