fredag morgon

Solen skiner ute och det är äntligen fredag. Kan väl knappt blir bättre? Frisk så hade det väl varit kanon, men allt kan man ju inte få.
Jag har drömt så stört kontigt inatt. (Det brukar jag iofs göra, men det va extra inatt..) Man är liksom förvirrad när man vaknar..
Är fortfarande väldigt väldigt svag i kroppen sen igår. Ska försöka äta en rostad macka nu så får vi se hur det går..

Helgen vet jag ingenting.. Fredric och jag skulle resa bort hela helgen, men tyvärr så gick inte det. Får ta det i sommar istället.. Vet dock exakt vad som händer för min del i helgen. Hoppas att vi kanske kan gå på bio eller något sådant imorgon! :) På söndag är det affischering för hjärtat iaf..
Själv ska jag försöka läsa lite artiklar till KvTillen.. På måndag börjar försöket! =)

Nä, ja ska käka nu.. Ha en toppen dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0