fredag

sorry att det inte skrevs något igår.. Låg i sängen och försökte mest ta mig igenom hela dagen.
Pratade dock med Natha som äntligen är hemma i Sverige igen! Blev ett långt samtal om hennes resa.. Hon ska försöka komma förbi mig nästa vecka när jag är hemma på västkusten! Hade varit väldigt roligt!
Hemfärd blir det alltså. Troligen på söndag till torsdag. Ska bli skönt.. Men ensamt utan mitt hjärta.. Kommer ju ändå inte se honom något, om jag stannar här, så då känns det bättre att åka, för jag vill verkligen inte vara själv om dagarna nu när jag har såhär ont..
Fick svar från min läkare som jag jagade i måndags.. Fick en telefontid om 1,5 vecka!! Det är sant! HELT STÖRT ju! Blir så himla arg, ledsen och frustrerad.. Tyvärr inget att göra år saken, som vanligt.. Men ändå.

Jag ta mig upp nu och duscha.. Ingen träning idag.. Men ska ta mig iväg och sola, så att jag får 20 minuters värme iaf!

hoppas alla ni får en bra dag.. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0