Lördag morgon

Nyss tagit mig upp ur sängen.. Verkar vara helt okej väder ute idag faktiskt..

Igår em, så följde jag med Fredric till Campus och fixade lite saker sen gick vi på en längre prommis. Så otroligt skönt det var! Väl hemma igår kväll blev det god lagad mat, lite spelande och lite slappande..
Gick även på en till kvällsprommis runt 11. Det var så himla skönt ute! Visst, det var lite kallt, men inte såå farligt! :)

Inatt har jag drömt två helt störda drömmar. (lite som vanligt :P) Men de är fortfarande klara efter att jag varit vaken 1 timma! :) Första var att jag blev president i USA.. Hahaa.. Kom in samma dag som valet och jag vann med typ 70% av rösterna.. Det ni! ;)
Sen drömde jag om Thailand.. Åh vad skönt det ska bli!!! Skönt att slippa nästa vinter här! Istället skall mor, far, syster, Niklas, Fredric och jag tillbringa jul och nyår på Koh Lanta HÄR! Riktigt riktigt najs skall det bli =)

Nä nu ska jag hoppa in i duschen. Fredric är iväg och handlar god frukost! Mums, jag börjar bli hungrig! Ikväll ska vi på bio! Mys mys..

Have a good day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0