måndag

Fortfarande inte ett enda moln på himlen. Så himla skönt! Satt ute i kanske 2 timmar idag. Åh vad underbart! Målade mina tånaglar, fixade med syrrans inbjudningskort till hennes student och bläddrade i tidningar.
Jag gillar inte måndagar i vanliga fall, men denna har faktiskt varit skön!
Blir så bortskämd här hemma så.. Jätte god frukost, lyxig lunch och lyxig middag.. Inte att vi inte lagar lyx mat hemma, utan det är bara så himla skönt att slippa laga allting själv och att diska efter sig :P
Zeke tycker att det har varit för varmt idag, så han har legat inne och sovit hela dagen.. Sötnosen.

Ikväll blir det nedbäddad i soffan framför tvn.. Mina leder värker så himla mycket. Suck.. Saknar mitt hjärta.. <3 Riktigt tomt utan honom..
Imorgon ska det bli minst lika fint väder, så då blir det ännu en dag ute i värmen!

Nej nu blir det zappande.. ha en bra måndags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0