mätt

Åh vad jag är mätt! Fredric och jag åt jätte god tacos för ungefär 1 timma sedan, med jätte god guacemole.. =) Me like!
Nu sitter han och pluggar inför tentan nästa fredag, och jag ligger i soffan och zappar runt.

Åkte och solade förut, men det var något fel på det solariet för fläkten gick inte att stänga av, så det var typ halv storm där.. Usch vad jag frös. Inte det bästa för mina leder. Det blev en låång och varm dusch när jag kom hem.

Har varit JÄTTE fint väder idag. Runt 13 grader. Underbart. Ska bli ännu bättre nästa vecka, så jag ska ligga ute på altanen hemma på västkusten i ett par dagar och bara vila. Ska bli så himla skönt! Zeke har tydligen tagit över mitt rum hemma. hehee, han är så söt!

Ångrar att jag inte hyrde några filmer när jag var iväg och solade. Hade varit skönt att bädda ner sig och kika på något lätt och underhållande. Det är ju bara hockey på tv ikväll. Suck! Ska kolla med hjärtat om han vill spela spel när han pluggat klart..

Ha en toppen fredagskväll! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0