min kära vän

Vad underbart det var att umgås med dig idag. Saknat dig som skrutt =)
Så himla fräsch också! Solbränd, snyggt klädd (som vanligt) och bara allmänt cool! Vi satt på altanen i ett par timmar och bara pratade, (och åt jätte god sushi). Om precis allting! Hennes resa, livet, plugget, framtiden. Lika lätt som vanligt! Älskar dig vännen och det ska bli så härligt att vara i samma stad som dig i sommar =)

Annars har det inte hänt mycket idag. Var iväg och fikade med min mor. Men min morotskaka som jag skulle äta smakade inte så gott.. Sen har jag tillbringat resten av dagen i sängen. Ingen höjdare idag. Bläää! Jag spyr på denna helvetes värken! Orkar inte mer. Vill bara ge upp..

Nä, jag ska lägga mig och försöka sova.. Annars så blir det film.. Gonatt allihopa!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0