morning

Hoppas att ni alla sovit gott.. Fredric var hemma redan strax efter 4, jag hade inte ens somnat än.
Vaknade vid 8 och har inte kunnat somna om. Känner mig dock fortfarande riktigt riktigt trött.
Torkat bort en massa öl som spilldes här hemma igår och nyss ätit frukost.. Ska åka och hämta Fredric föräldrar om ungefär 2 timmar. Innan dess ska jag gå ut med alla öl-burkar och -flaskor, duscha, komma på vad jag ska ha på mig. :P
Ser inte riktigt ut att vara kanon väder idag. Men det är iofs väldigt skönt att det inte regnar. Alltid något :P

Ikväll är det finsittning. Jag ska ha på mig en helt fantastisk klänning från Filippa K! =) Visar bilder sen.

Nej nu ska jag sätta fart. Om ni är i Linköping idag, kom förbi Vallamassivet =) Kommer bli roligt!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0