onsdag

Det kliar jätte mycket i min hals.. Knaprar tabletter, men det hjälper inte direkt..
Mina höfter är riktigt illa idag. Varje minsta steg gör så himla ont. Känner att jag ser ut som en 90 årig tant som traskar runt.
Var iväg och solade. Det var så himla skönt! Önska att jag hade kunnat ligga kvar där i i ungefär 5 timmar..

Fick läst lite av en artikel med.. Gick riktigt seegt dock. Inte lätt att koncentrera sig när det värker som fn i hela kroppen!
Har precis duschat efter träning och solning. Ska lägga mig i soffan nu med filt. Riktigt mör i kroppen idag.

Ikväll blir det kyckling i ugnen med ris. Och en kall sås av något slag till.. Ska bli gott. Börjar bli lite hungrig faktiskt..

Hoppas ni haft en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0