redan onsdag

Vad snabbt veckorna går.. Nästan skrämmande. Redan onsdag, och det känns inte som om jag fått gjort någonting viktigt alls denna veckan! Har väl egentligen inte haft så mycket val, för jag har ju inte direkt KUNNAT göra någonting.. Men det är svårt att acceptera det ibland.. Eller rättare sagt väldigt ofta.

Har sovit riktigt dåligt inatt.. Min älskling var helt slut igår, så han somnade direkt. Sötnosen! :)

Fredric och jag fick inbjudningskort idag till pappas 50 års fest. Part part! :P

Ska hoppa in i duschen nu och försöka mjuka upp mina leder. Sen ska jag försöka läsa lite artikel och sen tvätta!

Visar en fin bild på mitt hjärta :)



Ha en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0