snart tisdag

Ligger i sängen med datorn i mitt knä. Syrran och Niklas kom precis hem från IFK-AIK.. Självklart så vann IFK! =)
Jag känner mig jätte trött verkligen, vill bara sova, men troligen så kommer det väl ta ett par timmar, med tanke på hur min kropp mår nu.. Fy fan.. Jag pallar inte mer!!! Vill bara ge upp..

Imorgon blir det lika lugnt som idag.. (Är så rädd att ni ska tro att jag är en jävla latmask.. jag är verkligen inte det, men jag kan knappt röra mig).. Sen kommer Natha förbi på eftermiddag. Vad underbart det ska bli! Saknar henne så sjukt mycket! Inte träffats sedan förra sommaren! Snacka massa massa skit imorgon! =)

Nä nu ringer min älskling! =) Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0