söndag

Solen skiner ute och det är faktiskt riktigt skönt ute! Önskar att det fanns lite bänkar här runt omkring som man kan gå ut och sätta sig.

Idag har sett ut som vanligt. Tränat, solat solarie, diskat, plockat.. Även försökt jaga folk till vårat forskningsprojekt. Skickat iväg mail till 10 personer idag. Hoppas att någon av dem kan iaf.

Imorgon spelar Backstreeet Boys i Stockholm och jag vill så gärna gå :P Visst, säg att jag är en tönt.. Men de var mina största idoler när jag växte upp.. Varit på 5 konserter med dem, träffat dem 3 gånger. Känner liksom att jag "måste" se dem :P hehhee.. Tyvärr har jag ingen som vill gå med mig.. (Fredric hade följt med om de inte hade haft biljettsläpp och allt sånt.. Mitt söta hjärta som gör allt för mig =) Love him!) Får väl se dem någon annan gång.. (om det blir några fler turnéer).

Ska ta en macka och äta nu. Börjar bli hungrig, men middag blir det inte förrän Fredric kommer hem..

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0