tillbaks i linköping

Hej på er,

Är tillbaka i Linköping nu, efter en JÄTTE seeg hemfärd. Läste en del ur "The game" av Neil Strass. Den är intressant kan man säga.. Inte riktigt bestämt mig vad jag tycker än, men det kommer väl.

Igår så åkte mor, syster och jag upp till Magnus och G-B och fikade. Va kul att träffa dem. Väldigt länge sedan. Magnus hade fått tag på en iphone så jag satt och lekte med den =) Riktigt riktigt ball telefon.. heheee, teknikfreaket :P
På kvällen så grillade vi hamburgare. Jag åt kyckling. Det var så himla gott! Sen satt vi bara och snackade. Missade dock ÅREST FEST!!! Den omtalade "BADHUSFESTEN!" Man har en enda chans att gå på den.. Det år man är festerist, och jag kunde inte :( Jätte jätte trist.. Jag som längtat i 1 års tid!! Jaja.. inte så mkt att göra tyvärr..

Lyckades faktiskt sova HELA natten. I över 8 timmar. Hur skönt som helst. Vaknade utvilad imorse. Vet inte när jag gjorde det senast.

Mor och jag åkte in till stan runt halv 10. Hittade ett lila linne, ett par beiga chinos, en sjal med färg "Toffsar" från hm & unicef och ett par leggings. Älskar verkligen byxorna. Kommer bo i dem i sommar! =)

Sen jag kom hem till Linkan så har jag tvättat och bäddat rent och även rensat ut alla vinterkläder från garderoben. Tänkte gå upp med det till förrådet och ta ner sommarkläder, men jag orkar inte det idag. Har JÄTTE jätte jätte jätte ont nu. Det åkte även ner en massa jeans i väskan som ska upp.. Kommer inte i dem längre :P hahaa.. Pinsamt men sant.. Äsch, jag känner mig mkt mkt mer hälsosam idag än vad jag någonsin gjort och jag vet att jag även ser mer hälsosam ut. Kan ju dock erkänna att jag saknar att vara jätte mager och ha minsta storlek i allt, men då kunde jag inte äta all god mat som jag äter nu. =)

På tal om mat :P Har inte ätit sen kl 11.. Ska ta och laga mat nu, fixa med sista tvätten och sen svimma i soffan!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0