Torsdag eftermiddag

Solen skiner lite ute idag.. Ser ut att vara rätt så skönt ute också! Hade velat gå ut och sätta mig på en parkbänk och bara vara.. Vad skönt det hade varit!
Istället är jag fast i lägenheten... Har duschat och gjort iordning mig idag..  Även om jag ej kommer härifrån så är det rätt så skönt att få det gjort. Så man inte går runt u myskläder hela dagen, hur skönt det nu än kan vara..

Igår kväll blev det jätte lugnt. Somnade i soffan vid 8, men vaknade lagom till Top Model. Fredric var inte hemma förrän kvart i 10 typ..
Idag har jag plockat lite här hemma, ätit lunch och nu har jag även fått hem senaste numret av ELLE. =) Kan ju knappast bli en bättre torsdags eftermiddag. (utifrån mitt utgångsläge iaf..)

Ikväll är det DÖMD. Viva la Dömd.. Och va jag vill gå.. Kommer ju troligen inte bli så.. Som vanligt :( Missar allt roligt. Badhusfesten som jag har sett fram emot i 1 års tid kommer jag inte kunna gå på, eftersom jag inte får dricka. J*vligt roligt.. =( Inte så ball längre.. Vill gå ut och ha roligt. Dansa, flumma runt och umgås med folk! Måste jag straffas så himla hårt?

Ska lägga mig och vila min kropp en stund! Hoppas att alla har en bra dag! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0