Våga Toga

Ligger nu äntligen i sängen.. Kom nyss hem från Konsert & Kongress.
Haft en bra kväll! Hämtade Niclas och Rickard runt 9. Satt sedan här hemma till nästan 12 och snackade bara.. Jätte kul att hänga med dem. Få lära känna dem lite bättre..
Sen drog vi ner på stan. Sprang på mitt hjärta direkt i garderoben. Rickard och jag hängde lite på dansgolvet. Körde lite moves :P
Blev dock inget hoppande i hoppborgen, men känner nu att jag är riktigt glad över det.. Usch va det värker!

Nä, här kommer lite bilder. Sen ska jag försöka sova! Fredric är troligen hemma om 2 timmar bara.. Mys!



Rickard och Fredric

    Per och Mannerhagen


Nä nu bråkar allting.. Jag ger upp.. Fixar imorgon istället! Natti Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0