Värk

Jag är helt slut.. Även om jag inte har gjort någonting idag.. Legat i soffan hela dagen. Lagat lite lunch, men inget mer.
Har så himla ont. Det är så utmattande.. Jag orkar fn inte mer nu..
Pratat jätte länge med min mor i telefon. Om allt och inget. Även ett par samtal med älskade Fia! Tänker på dig! Du är bäst vännen!!!

Blir tyvärr ingen invigning för min del ikväll.. =( Vill ju se bambi gyckla och ordna saker för dem!!! Men men.. Det är ju inte direkt så att jag kan göra någonting.. De har ju en liten del av mig där eftersom jag gjort den otroligt goda kladdkakan :P (tog en bit som jag ska äta ikväll :))

Fredric sitter bredvid mig och spelar data.. =) Min älskade älskling.. Love you!
Hm, undra vad vi ska äta ikväll? Melon blir det iaf till efterrätt! Hockey på tv ikväll.. Suck va trist..

Ha en trevlig kväll allihopa!!! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0