VÄRK

Usch.. Trodde ändå att dagen skulle sluta bättre än igår, men det är lika illa om inte värre idag än vad dt var igår.. Det är kallt ute, regn, det är rått. Vad jag inte gillar Sverige! Vill inte bo här. Jag vill bo i ett varmt land, där det aldrig är kallare än 25-26 grader! Hoppas att sommaren blir okej iaf.. Och inte regnar bort som den gjorde förra året!

Åh jag måste bestämma vad det blir för mat för kvällen. Fredric är på möte och kommer inte hem förrän om typ 1-1,5 timma. Tänkte ha något gott klart då.. Hm.. Får fundera en stund till..

J*vla hockey på tv ikväll.. Inget bra alls ikväll på tv.. Kanske ska få mitt hjärta att spela spel med mig om han orkar.. Om han pallar att bli slagen :P

Ha en toppen kväll!!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0