Home alone

Fredag och klockan är 20.01. Ligger nedbäddad i sängen och har tänkte att småkika på Let's Dance.
KrogVet har årets Cogtail ikväll på [Hg] nu, men jag kommer inte upp. Är tungt. Las Vegas tema. Cocktails i isglas, mingla runt med vänner, lyssna på jazz. Men vad ska man göra? Kroppen säger nej.
Blir nästan tyngre och tyngre för var dag. Alltså mentalt. Vet inte senast jag var ute en hel kväll med mina vänner och dansade och hade kul. Troligen legotrippen. Och det var ju ett bra tag sedan. Det känns verkligen inte ens värt det, hur mycket jag än vill.
Helgen är fullbokad. Får väl dock se hur mycket av det som blir av. Dock bara saker som ska göra i hemmet, så det går ju att skjuta på, eller bara fjäska med min sambo! :)
Nästa vecka bär det av mot västkusten. Håret ska stylas av min kära frisör som varit på mammaledighet på tok för länge, sen blir det spa i varberg hela helgen. Det ska bli så himla underbart! Massa behandlingar, äta gott och bara vila en massa.

Är på jakt efter en snygg klänning till vår avslutningssittning. Men det är så himla svårt! Önskade att jag hade tid att springa (mer hasa) runt i Götet på fredag och leta, men tyvärr inte.. Har dock blivit förälskad i vissa internetshoppingsajter. Sjukt bra när man är tvungen att ligga hemma och inte kan gå på stan.. :)

Nej nu tackar jag gör idag!
Hoppas folk har en mycket bättre fredagskväll än vad jag har!!

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0