regn regn och åter regn...

Lördagens pokerturnering gick faktiskt bra.. Jag var ensam tjej =) och kom 5a!! Det är ju inte såå dåligt.. mitt hjärta satt och va så stolt över mig. hehhee!
Var riktigt duktiga i helgen.. Storstädat, storhandlat, tvättat och pluggat. Älskar när man precis varit och storhandlat. Har så himla mycket gott hemma =) Men Fredric och jag har nu börjat ett nyttigare liv. Godis en dag i veckan, göra lite situps och armhävningar varannan dag. Får väl se hur länge vi klarar det :)
Ikväll är det yoga. Ska både bli skönt och seegt. Har väldigt ont och orkar inte bege mig ut i detta jävliga väder.. Regn, blåst och rått..
Sen ska Fredric och jag äta god kyckling i ugnen.. Även tänkt göra lite guacemole och sitta och gottis-äta med nacho-chips.. Det räknas väl inte som godis? :P
Imorgon bitti så åker jag hem till Göteborg. Tänkt att Manne skulle åka med men tyvärr så kunde han inte.. Blir en lång och jobbig bilfärd hem. Måste dock ta bilen. Den ska in på service imorgon em.
Kommer sakna mitt hjärta. 3 nätter utan honom. Inte sovit en enda natt ifrån varandra sedan mitten på oktober. Men helgen kommer gå fort och my love har lovat att överraska med god mat på söndag när jag kommer hem! =)
Men han kommer ju få hem en nyfrissad snygging på söndag som vilat upp sig på spa i ett par dagar! :)
Nej jag ska återgå till att plugga lite mer idag! Sen måste jag packa...
Trevlig helg på er alla..

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0