film & popcorn

Har suttit och kollat på när mamma har tränat wii fit nu i ett bra tag. Sjukt roligt att kolla på vill jag lova :P Iaf en del av övningarna =)

Har varit en riktigt lugn och skön helg. Allting blir så himla mycket lättare när det är fint väder. Man blir mycket gladare, man kan vara ute och hitta på en massa roliga saker :P Iaf vara ute.. Hhee.
Dock önskar jag lite att jag var på Roskilde nu i helgen.. Inte för att jag tyckt att det var kanonband som var där och spelade, utan bara att jag ÄLSKADE hela veckan vi va där för ett par år sedan.. Sjukt najs.. Bara slappa och gå runt. Prata med folk, lyssna på musik och chilla.. Kanske något annat år (eller inte) :P

Nä nu blir det Wimbledon på 3an och popcorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0